|
Aktualności | Kontakt | Polityka prywatności | Cenniki | Strona domowa |
|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! KATEGORIE Analiza spalin Części zamienne analizatorów spalin (4) Materiały eksploatacyjne i akcesoria do analizatorów spalin (52) Serwis klimatyzacji Stacje R-1234yf (1) Stacje R-134a (7) Geometria zawieszenia Technologia 3D (3) Technologia bezdotykowa (1) Technologia CCD (3) Wulkanizacja - wyważarki Wyważarki osobowe (5) UTB Podnośniki 2k elektromechaniczne (3) Podnośniki niskopodnoszące (2) NARZĘDZIA - PRZEMYSŁ I MOTORYZACJA SSWiN - systemy alarmowe Wykrywacze gazu (11) Kontrola dostępu KD Mini alarmy i sygnalizatory wejścia (1) Sygnalizacja pożaru SSP, Technika zasilania Akumulatory (14) Moduły przekaźnikowe (9) Moduły zasilaczy buforowych (11) Transformatory (7) UPS (106) Wyposażenie dodatkowe zasilaczy buforowych (11) Zasilacze buforowe (42) Zasilacze CCTV (18) Zasilacze do syst. p.poż. (13) Zasilacze SSWiN Elektronika, elektrotechnika Przekaźniki (1) Przetworniki ciśnieniowe (1) Układy scalone (62) Wentylatory (1) Piloty - Piloty SAT (11) - Piloty TV (203) - Piloty uniwersalne (5) | REGULAMINCena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron transakcji, może jednak ulec zmianie w przypadku zmiany kursu walut. Niniejszy cennik nie stanowi oferty w rozumieniu prawa i jest publikowany dla celów informacyjnych. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, mailem, telefonicznie lub tradycyjną pocztą. Zamówienia mogą dotyczyć zarówno towarów wystawionych, widocznych w sklepie, jak i takich, których w sklepie nie ma, a znajdują się w cennikach. Liczy się dla nas rzetelność i solidność. Oferowane przeze nas produkty staramy się opisywać bardzo dokładnie i dołączać real foto. Jeśli jednak coś umknie naszej uwadze proszę o zadawanie pytań. Na większość oferowanych artykułów jest udzielana gwarancja (pisemna). Informacja o gwarancji znajduje się każdorazowo w opisie produktu. Jeśli takiej informacji nie ma w opisie, oznacza to, że jest udzielana gwarancja producenta lub dystrybutora, na jego warunkach. Wystawiamy faktury VAT. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączany jest dowód zakupu/sprzedaży. Po dokonaniu zakupu staramy się jak najszybciej w miarę możliwości kontaktować się z kontrahentem. Minimalna wartość zamówienia i wartość zniesienia kosztów przesyłki
Dostarczenie zakupionego przedmiotu/towaru:
Jeśli zakupiony przedmiot będzie wysyłany listem, to będzie to list polecony lub list wartościowy - tylko na takie listy Poczta Polska wystawia potwierdzenie nadania i tylko wtedy można składać ewentualne reklamacje. Warunki dostawy obowiązują na terenie Polski. Po dokonaniu zakupu proszę o kontakt w celu ustalenia lub potwierdzenia:
Płatności:
W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy także zażądać zaliczki. Staramy się, aby informacje o produktach na naszych stronach były rzetelne i sprawdzone, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producentów oraz ewentualne błędy w opisie produktów. GWARANCJA W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe lub używane (informacja o tym znajduje się każdorazowo w opisie), wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie produktu. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz). W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient. ZWROT TOWARU Towar zakupiony w sklepie plinta-serwis.abc24.pl można zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć dowód zakupu (kopia faktury lub paragon fiskalny) oraz dołączyć wypełniony formularz WNIOSEK O ZWROT TOWARU SPRAWNEGO. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze otrzymają Państwo przekazem pocztowym lub przelewem na wskazane konto. UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych "za pobraniem". REKLAMACJA TOWARU Towary objęte gwarancją podlegają wymianie lub naprawie gwarancyjnej w okresie trwania gwarancji (UWAGA! Nie wszystkie towary posiadają gwarancję). Podstawą reklamacji jest dowód zakupu (faktura lub paragon fiskalny) oraz nienaruszona plomba gwarancyjna , która musi być umieszczona na każdym towarze objętym gwarancją. Wymagane jest również dołączanie wypełnionego formularza Protokół reklamacji towaru. Reklamacje towarów niekompletnych, bez opisu usterki, oryginału paragonu lub kopii faktury VAT nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na koszt nadawcy. Powyższe dotyczy także reklamacji NIEZASADNYCH. Informujemy, że towary, przesyłane do naprawy gwarancyjnej/wymiany muszą posiadać oryginalne opakowania oraz wszelkie dodatki otrzymane w przesyłce (Kable / Płyty Cd / Opakowania i inne w zależności od rodzaju sprzętu) Koszty wynikające z dostarczenia reklamowanego przedmiotu do producenta/dystrybutora pokrywa kupujący/klient. Towar wadliwy bądź reklamowany po pozytywnej ekspertyzie spełniający wszystkie wymogi Procedury reklamacyjnej, jest odsyłany na nasz koszt. Reklamacje staramy się realizować na bieżąco lecz w wypadku opóźnień prosimy o kontakt z działem reklamacji: Tel/fax : 032-2772824 E-mail : plinta@plinta.net OFERTA Oferta ważna tylko na terenie Polski. Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Zastrzegamy możliwość zmiany cen i cech produktów (w szczególności wyglądu zewnętrznego - w katalogu pokazano przykładowe zdjęcia produktów). W przypadku zmiany ceny klient jest informowany o tym fakcie w momencie potwierdzenia zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z Obsługą Sklepu Internetowego plinta-serwis.abc24.pl: Tel/fax: 032-2772824 e-mail: plinta@plinta.net Zapytania ofertowe Zapytania ofertowe proszę kierować tutaj: zapytania@plinta.net |